BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

June 19, 2011

yadaa yadaa yadaa LOL !

Assalamualaikum w.b.t ~ selamat malam dan selamat pagi hehehe . jam tepat menunjukkan pukul 1.57 am apabila aku mula menaip pos ini .. ada suda habuk2 singgah d blog ne .. sibuk .. xda masa mau kemas .. mau kasi susun2 ‘perabot2’ d blog ku ne .. sory yaa kalau behabuk .. hehe .. nasib ndk jgk lagi besawang bh kn .. nothing much to say .. aku x bole tdo ~ pa ndk nya . td dah pekena nescafe .. kn x bole sua tdo .. padan muka aku ! =,=

Okkkk . aku x sihat bah ne kesian , aku demam , sakit tekak , selsema lagi , pening2 terus .. knp kah bole bgini ? sbb cuaca kununn bilang org .. tp aku ne sgt2 laa rajin minum air .. rasany xkn jd masalah .. tp tetap jgk sakit .. mkn ubat pun sakit jgkk .. pelik doee ~ kn ? mggu ne sgt2 bz laa , byk tutor , assignment , repot lg , maw stdy lg .. mgkn tu laa jgk sbbny sakit .. tlampau bz .. tp x boleh salahkan keadaan ne .. tuntut ilmu msti ikhlas .. aishhh ! baru aku paham betapa susa jd student ne ..

*Ya Allah , kau tabahkan la aku dan sahabat2ku untuk menghadapi hidup ini dan ikhlaskan la hati kami dalam menuntut ilmu Mu Ya Allah .. *

cepatt amin kn semuaa .. AMIIIIINNNN ! semoga sukses ya . mencoba sukses kembali (: hehhehe .

aku rndu bh sama kamu wehh kawan2 .. tiba2 laa pulak merindu nee .. ishh .. geram ny pulak kalau bgini ni .. bikin sedih tgh2 mlm ne .. well xpa .. that’s normal .. pagi td pun x dpt join dorg jalan d KL .. xpa laa , next tym kita maii Sunway ahh kawan2 ! ok ? pa lg aku nak cerita ne ?

ohh ya , pasal ‘kebencian’ku .. entry yg sebelum ne tuu , aku x approve2 lagi fren request ny .. well , aku strong jgk rupany kn ? hehehe .. bukan aku selalu buat bgini oo .. ntah laa apa suda jadi sama kami .. tiba2 lost kikk .. sabo je laa .. x kesa .. *close topic tu.nnt kamu boring baca and akuh nnt badmud pulak tulis sal dy*

smlm aku tdo jam 4.30 , alhamdulilah dpt buat kimia , maths , bio , now , physics n bi .. tomorrow gonna be hard day lg doe .. nasib ada discussion jgk sma kwn2 nnt .. sdikit trlepas dari kesusahan brfikir sndiri .. hehehe .. bes tau duduk PALAM ne sbb kawan2 akuh best giler giler giler , sbb kawan , hidup ku ada ‘kaler’ *warna warni pelangi batik yg cerah2 lagi tuh , nicee kn ?? haha !* haha hiperbola sungguh ! .. being parts of PALAMians ni memories yg indahh (: aku x sngka aku dah nak sebulan stay d negeri org .. haru tauu .. tp sygny setahun jak kat cne .. sdyhh kn , PALAM ne dah laa cantekk , yg besny .. kat cne ‘angin kuat’ (semenanjunn) bukan ‘kuat angin’(sabahan) *beza kn??* .. bulan 7 pulak bru dpt keputusan sma dad pt pegi MESIR or ndk .. * kes2 mesir ne laa yg selalu bikin aku sdyh* sbb mesir aku ~~~~~~~~~~~ .. aku x salahkn mesir yaa .. ntah laa , biar aku jak tau yahh korg (: kalau dpt kuar , msti sedih nak tnggalkn PALAM nnt .. xpa laa , yg pntg kita belajar kn ??

tepat 2.15 am .. aku tgok bilik dy , masi lagi x padam lampu , wtpa ekk dia skrg ne ? aishhh .. sudah2 laa mira ! p tdo ! *buduu bah saya* mau tdo laa , nnt melalut *mamai sudaa akuh* ..

ciss , sekejap akuh , sekejap saya . *mira sowt* nth laa ne . mang mamai kali suda .. serius laa ndk da rehat dr tgok buku 1 hari .. so mau relax2 lg mlm ne .. mau tdo .. sbb hari esok menannti ! semuanyy , ailebiuu much ! z.z O.o =,= jaga diri tauu !

No comments: