BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

October 19, 2011

RANDOM error .

haiii :)
assalamualaikum :)
heee . sukak pulak aku buat smiley2 tuu .
nda tw jugak ni mau post apa , almaklumlah . 
aku adalah orang yg memBORINGkan .
hidup aku asyik boring memanjang .
mau mengadu domba d blog nih , segan pulakk .

ohh yaa , bca and fahamkn kata2 di bawah ni :
"cukuplah sekadar mencintai dlm diam"

sgt2 bermakna kn ayt tuhh ?
ak baca di wall fb org , ada juga dlm blog org ..
law rajin tgok blog nih : allahseeker.blogspot
bess tu blog .! thumbs up laa untk tuan punyaa blog :)
mendalam maksud ayt nihh bagi aku .
bukan la aku mau bejiwang2 .

tp bila d fikir balek , in case laa kau suka org . tp org tu nda suka kau . heee , mesti kering kn ? kuyakkk kn law cinta nda bebalas . kesimpulan nya , simpan ja la dalam diam perasaan tuh . bukan nya dosa pon lau di simpan , bagus lagi di simpan . hidup pasti akan AMAN , DAMAI , SENTOSA , HARMONI dan yg sewaktu dgnnya =) lagipun , lau kita pendam2 , ndakan masuk lokap pon kn . kata org , lau pendam tu akan sakitkn hati , bagus luahkn .. tp kalau luahkn kena tolak pulak ? lagi sakit kn ? hehe . jadi , simpan jak la .

hahaha , bila di fikirkn balik . aku rasa aku ni macam otak nda betul uda ba . 
kali sebab cuti nih bosan betul . keja ku ,
selain dari novie-marathon * eceli novel+movie-marathon
aku telah menjadi PB , iaitu PENGACAU BERJAYA budak2 KML . ya laa ,
dorg dok sebok mau final , keja ku malam2 kol dorg . 
tengok la sapa ug suda jadi mangsa ku . hehehe ;p
lau nda pon , pi kacau c atok ka . kn tok ? *nenek nda da keja nih kn .
lau nda pon , p masuk dapur . *pecaya x pecaya ? hehehe .
masuk dapur bukan untk menghabiskn makanan di dapur yaa . 
jgn salah sngka loooo .! booo yeahhh .
aku pi masak lah.! ehe .
tahniah kepada kuh , akhirnya , setelah umur hampir menjejak 18 tahun .
baru lah kesedaran sivik untuk masuk ke dapur terbit d ulu hati kuh ,
ulu hati ? mcm sakit ulu hati lak .. hahaha

to be honest , ak rindu kampus *tetiba lak.haha
siyess , dok lebong *bak kate org ganu la.hehe
ak pon nda taw apa yg aku rindu d sana .
mngkn kawan2 .
mngkn tangga .
mngkn kkpr .
mngkn kabel wlan .
hahaha , mana2 la .
tp for sure , bukan lab repot bio la .

hikhik , aku uplod gmbr yg ntah pa2 jak nih .
mungkin rindu kot . 
padahal cuti baru jak 2 minggu .
ada lagi 1 bulan baru balek pi kampus .


view dari laluan ke PSB .

tangga kejayaan :)

ayat yg aku tujukn untk someone*trep jak aku nih . haha

ouh yeahh , UiTM di hati ku :)

 ada model x bebayar tu , tp nda nmpk *ariez,ujer,nizam,pojiek
ps:bkn rndu dorg 4 , tp tmpt senaman tuhh yg d rndu ehheee.

buku2 yg x tebal nih aku rindu wehh .

hee , pmndgn dari bilik ku nih .

board ku yg terabur.
ps:sila abaikn bnda2 yg x patut.ni gmbr lama :)

mc flurry mcD PAlam.!

lab pizix yg best , sbb nda lama buat experimen ny .

kelas maths MR.MOO :) HUYEAAH . i love MATHS .

jadual exam yg d rindu . rindu la sgt . hah.

lastly , kelas bel260 yg superbest , sporting, cheerful .!

lau aku perhatikan la , post ku nih betul2 random la . tu la tajuk ny RANDOM error ;p hehehe
ndada kaitan smua .
tp itu jak yg terlintas di hati , akal , pikiran ku buat masa ni .
hehehe .
wat more ? tydaa la , cheerish the moment .
nt sem dua , mesti guna kn suma masa sebaik2nya .
untk study .
untk 4 flat .
untk b9 .
untk rev PAlam-ers .
untk princess R2401 .
and for me .

jg diri hiasi peribadi .
muchoflove.





ps:rindu skype-ing di puncak alam :(

No comments: