BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

August 28, 2011

aidilfitri menjelang lagi : Alhamdulillah .

Assalamualaikum .. ohohoho , lama kott aku x update blog . bulan puasa sangat busy and xda masa nak duk depan lappy lama2 smpai bejam2 hnya untuk blogging . ouhhh ==’’ agak berhabuk jugak laa blog ni . soo , soryy (: ok hari neh dah masuk hari ke-28 kita sebagai umat Islam berpuasa . Alhamdulillah , penuh kan posa adek2 ? kan ? jangan ada skip posa tau , ndk bagus tuu . kalau ndak penuh ndkda angpow raya nnt . jadi di kesempatan yang sempit ini , saya Nur Amirah Hafizah Binti Md.Asri , ingin mengucapkan  :
SElamat Hari Raya
AidILfitri
Maaf zahir dan batin
***terlebih besar pulak ucapan aku nih . hihihi
Harap2 raya tahun ni lebih bermakna kepada semua yaa . aku ni excited gyla2 raya kali ni sebab aku balek Sabah . dah hamper 3 bulan aku x memijak tanah negeri tercinta ! I miss HOME ! aku rindugilagila dengan semua yang ada d sana . ya Allah , sebulan puasa d negeri orang , memeh laa , mengajar aku untuk jadi orang yang betul2 sabar tau especially dlam bulan posa nih . sabar dari segi ekonomi . untuk buka posa kena lahh jimat . kalu habis duit , susa laa nak minta kirim dgn parents, bknny parents kita tuh buat duit, petik duit dari pokok kn . kn kn  . kn . jd memang kena jimat laa . makan pn x ikut sgt lahh keinginan tuhh .
Kalau sebut pasal raya ni , tym2 pegi beraya laa aku paling tggu jhow ! memeh laa , dah namany rayaa an . mang bryaa yang d tggu .. ouhh ak mau makan kuih batang buruk ! my pebret ! batang buruk d rumah2 kawan . hahahaha . kalau sal beraya lagi neh .. beraya bersama kawan2 REVO sgt d tggu2 .. pegi brya naik bas rmai2 .. even rumah jauh2 .. tp smgt untk brya masih ada .. hihihi .. xda dah masa lain untk kmpul rmai2 kcuali tym raya nihh :’) ouhh ==’’ teremo pulak ingt sal rayaa nihh .. sebak .. ramadhan bakal berakhir , syawal pun tiba .. sedih jgk , harap2 kita smua pnjg umur .. jumpa lg dgn Ramadhan tahun hadapan yaa … amiiiinnnn .. aishhh xda apa jgk mau share .. Cuma nyy ak sgt2 excited skrg nih .. excited se’excited’ electron dri photon yg excite dr pigment chlorophyll a ke electron acceptor kat photosystem 2 ! hahahaha ..  flight jam 4 tp jam 10 td suda smpai epot (: hahahahahaha .. doakn jaa yaa aku slmt smpai SABAH nnt yaa ..
 well , pa lg ak mau ckp aaa ?
Ak xtw mau ck papa laee .. juz harap rayaa tahun nihh lebih meriah dr sblm2 ni ..

Lastly .. again Selamat Menyambut Eid’ yaa kawan2q .. readers2 .. klu ada yg bace aa .. k .. enjoy your raya .. kpd yg ada exam tuhh , tym raya nih ,, jgn lupa pulak ndak stdy .. k .. assalamualaikum .. jg diri , hiasi peribadi .. mucho2 love !

layann jaa gmbr aidilfitri 2010 ~













may eid' this year bring muchy2 more2 and thousand of smile to us (:


Salam Lebaran . Maaf Zahir Batin , again =)

No comments: