BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

August 7, 2011

sentap ak bila tahu :)

updated ! yeayyy ~ Assalamualaikum . Selamat pagi ! 
ntah tiba2 dalam mood yg hepy sbb tutorial fizik dah siap , tegerak hati nak blogging , sebab dapat story baruu . tgok laa tajuk entry . sentap bila tahu .
ak sentap apa ? apa yang aku sentap kan ? jeng3x . nak tahu tak ? nak tahu tak ? nak tahu tak ? nak tahu tak ? hehehe . sila marah aku sebab ulang soalan yang sama empat kali . se'excited' aku tanya soalan tu , se'excited' itu jugak lah aku nak share story aku ni :) aku sentap bila dapat tahu . tahu . tahu . tahu bahawaaaaaaaaa ~ fuhhhh ! tak terkata . tengok jak lah gambar kat bawah ni . sangat aku sensored kan sebab nanti orang tahu pulak story ini ~ 

aku sentap sangat2 bila tahu aku punya fb tiba2 'in a relationship with _ _ _ _ _ _ _' .. fb aku ? eh , cop3 .. salah2 .. fb dia , fb dia in a relationship .. sentap , terkejut , happy , sedih , pelik ..

"banyak persoalan yang berada di minda .. banyak tanda tanya dan juga kata kerja " .. lalalallalaaa , sila nyanyi ikut rentak Najwa Latif yaa lagu atas ni .. hehehe ..

serius memang pening laa , pening , nasib fizik dah siap , kalau tak .. konfom tambah pening kepala aku ..

apa2 pun , aku doakan jak dia happy dengan keputusan nya .. 
everything happen for the good :)
ada hikmah ini terjadi :)
andai itu takdirnya :)
aku redha :)
aku senyum bahagia untuk kau :)

cehhh ~ ayat aku memang tak boleh blahh . macam ayat2 kecewa . tapi sebenarnya tak . ayat tu adalah ayat yang terlintas dari lubuk hati aku yang ikhlas , yang jemari aku taip kat atas keyboard ni dengan sendirinya . aku suka tengok kawan aku happy . tapi , harap2 itu bukan lah satu keputusan yang salah , takut nanti menyesal , kn ? tp aku rasa kau dah fikir masak2 kot . you already thing cook2 kan budak ? hmmm . satu jak lah . moga bahagia . hahh , pic kat bawah ni . time ni memang sentap gila2 lah tengok . 18 juta kali aku kelip mata , 18 ribu kali aku cubit pipi , 18 kali aku tampar muka , aku sangka aku mimpi . tapi realiti . and thats it . the end lah suda .
chillax ! huhuhu .



heehehe , nak tau tak tuan punya fb ? toksah lah , hehe , cari lah apa2 bukti untuk tau sepa tuan punya fb , tak kan jumpa punya kot :) 
so jangan fikir nak tahu siapa . korang tak kan jumpa punya . xpayah nak zoom sampai pecah gambar tu , memang tak kan tahu jugak . 

jaga diri hiasi peribadi . assalamualaikum . salam sayang ~

p/s : the best choice is always the 2nd one .

No comments: