BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

January 3, 2012

thanks :) #PART TWO

Assalamualaikum. Hyee :)
baru aku perasan , nih merupakan entry pembukaan untuk tahun 2012. 
masih tidak terlambat untuk wish Selamat Tahun Baru kn ?
hehehe. Happy New Year people.
may our 2012 will full with colours.
smile.tears.laugh.
cheerish the moment as much as we can.
no regret for 2011.
thanks to Allah SWT for the chance to walk and still can breath.
Alhamdulillah :D
tahun baru azam baru ok!
even ada org cakap
 "alaaa, tiap tahun azam baru.tapi x jugak berubah"
wa kesah apa?
yg pntg kita mesti ada nawaitu untk berubah.
insyaAllah kalau ada usaha.dipermudahkan oleh-Nya.
amiiiiiin ya Rabbal alamin :D
tp jgn just niat , cakap , tp tak buat . 
Allah SWT benci org begitu .
Surah As-Saff ayat 2 dan 3 .

ok back to the topic.tajuk entry aku tuh.
thanks.
ok untuk siapa?
untuk kengkawan akuuuu.
Cun.
Zet.
Sasi.
Tasha.
Ckin.
Pinot.
Lupil.
Aqif.
Fahim.
Syahir.
Fawwaz.
Hazim.
Dk and Farahin jugak.
kenapa thankss?
sbb dorg sambut befdayyy aku.
tadi.
aku sngka kan,dah xda la org yg mau wish and sambut bday bagai nih.
dah 3 hari kan berlalu. 
kira mcm dah expired la kan benda nih. HAHA.
tp still dorg sambut gak.
tak expect pun tadi sbnrnya suma benda tuh.
aku sangka serius sgt lah Aqifly tuh nak buat study group malam nih.
semangat gilerr aku turun Rafflesia. 
rupa2nyaaa.
-.-'
surprise birthday party.
huahuahua.
thanks for the cake.and also for the presents.
terharuuu seh akuu tadi.
tak lupa jugak untuk bunga api yg cantik tadi.
cantik sgt2.warna warni.colorful!
sanggup gak korg buat bunga api mcm nak sambut new year untuk aku eeh :D
cehh bajet je lebih padahal bunga api tuh dari klang kot.
ke shah alam ntah.HAHA.
tp yg pntg nampak lah dari puncaknya alam nih.
kita kan kat puncak. 
memey arr nmpk en.
HIHI ^.^
Arigatou Gozaimas :)
Syukran :)

memang berjaya lah korg tipu aku kn tadi.
tp memang dah boleh agak2 lah jugak tadi.
ohyaa.cake tu sedap laaa.
cream lagi sedap tauuu.
apatah lagi apabila cream kaler merah jd blusher akuu.
krim putih jd janggut aku.
jadi eyeshadow.
mmg aku tomeyyyy la kan.
mcm badut.
apa2pun. 
terima kasih.
itu je yg mampu aku cakap.
taktauu nak balas camne en.

thanks jugak untuk Allyn and Syasya.
for the gift. macacehh:)

untuk housemate2 Cun yg nyanyikn lagu birthday.
Live dari R1306.
even tak dgr.thanks:)

untuk yg bagi akuu teddy bear tuh ! 
ehhh kau , terima kasih byk2 !
x sngka kau masih ingat pulak apa yg kau penah ckp dulu kat aku.
nnt aku bagi nama kat patung tuh ekk ;)
dah sepuluh tahun aku x dpt patung bear dari org tau.
siap ada lagu birthday lagi :)
thanksss .

untk coklat2 tuh.
makaseh :)
coklat tu pengikat kasih syg. aceceh akuu nih.
HAHA. 
nnt kita mkn sesame ek.

untuk kaca2 yg berat mmg taknak 1kg la en.
CANTIK!
and SMART!
aku suke tgok lampu2 dya.
tqtq :DD

taktauu mau ckp apa lagi.
thanks muchhhh !

people often says.
18 tu kira sempadan umur untuk meningkat dewasa.
and aku sgt happy sbb 18th birthday aku dapat sambut dgn penuh makna.
sangat2 bermakna.
sayang kamuuu semuaaa ! sgt2 !
thanks Allah SWT for giving me such a wonderful friends here :)
may our friendship last forever till Jannah-NYa. 
AMIN :)

and may this 2012 akan penuh dgn senyuman.
sbb dah ada great kick-start untk 2012.
such a wonderful starting for my 2012.

tu jak la.
sikit jak gambar.
tak sempat nak amek dr Lily tadi.

birthday cake.#yummy

aku malu sbnrnya time mau potong kek nih.
mcm budak2 pulak aku rasa potong kek bagai.HAHA

me again.dgn cake.plastic Hello Planet tu hadiah.
dari sape ntah aku taktauuu.

hadiah2 yg aku dapat for my 18th born-day:DD

daaaaaaaa ~
Assalamualaikum.
Jaga diri hiasi peribadi.
muchoflove#fyiezaamyieraa

No comments: