BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

November 28, 2011

a BIG relief .

malam ni gatal tangan untuk update blog .
malam ni jak pun dah ada dua entry .
entry before ni telah brjaya smpai kepada org yang ditujukan . hahaha .
syg laa kamu org ! minta ampun jugak .
entry itu hanya sekadar luahan hati .
saya sayang sama kamu semua ma .
kita kan NAKAMA :)
REVO :)
HEEEEEE :DD
#big smile#

tgok tajuk .
BIG relief .
bila apa yang aku hajatkan . 
akhirnya jadi kenyataan . 
tapi kalau kita berdoa , Allah pasti tolong kita . hanya sama ada lambat atau cepat sahaja . jadi kalau kita banyakkan bersabar , InsyaAllah , impian akan jadi kenyataan =)
ceh , ayat xnak hiperbola lagi kan . hahaha .
sebenarnya , apa yang aku hajatkan nih . bukan la apa sangat .

i just want to get rid of him . 
dengan advice daripada kawan2 . akhirnya aku berjaya .
terima kasih teman ku . lepas ni kamu org mesti support saya terus2 ya .
suda xda kaitan suda sama dia .
insyaAllah .
kata dorg , nanti dia cari kau balik .
i said la 'i tahu u akan cari nanti.i tahu'
hahaha .
tp takesaa la .
u cari ka tanak cari ka itu u punya hal ma .
yang penting wa hepy ,
lu hepy wa taraa kesa laa .

alhamdulillah .
mira semakin berfikiran rasional dan matang .
matang la jugak .

just wishing you the best laa .
baru jak tadi saya belikan kau hadiah mau kasi kau .
tapi kau tiba2 jadi begini .
i guess i had to kept it secure in my purse till the day we befriend again .

bila tadi dia cari pasal sama aku .
tiba2 jak lagi tuh . bukan cari pasal sbnrnya , tp mcm mcm mcm nda btul la jgk td kami tiba2 .
jadi aku rasa tu la petunjuk untuk aku get rid of him .
heee . selepas aku pernah berniat untk get rid of him kan .
hari ni baru aku yakin tau .
and ada sedikit terkejut .
terkejut sebab aku boleh buat keputusan sebegitu .
aku ndak sangka la semua ni akan terjadi .
tapi aku memang suda agak pun .
and peristiwa ini agak menakutkan jugak bagi aku .
macam xnak jak hadapi kejadian ini .
tapi dah terjadi :(
sebab kes remove FB nih dah masuk kali kesembilan .
x lut laa bro .
saya tidak kisah .
janji lu happy .
yang penting saya sayang mak saya .*tetiba*

kata org , org buat baik di balas baik .
buat jahat di balas jahat kn kawan2 ?
jadi kita sama2 la buat baik dengan semua orang yaa ,
tamau laa tipu2 ni . 
nanti titeew bdosa tauu .
lagipun ta baek kan tipuuu .
nanti org ta suka kitaa laaa .
*oh ayat2 menyampah di situ* hahaha

ok sudah laa .
nnt lain time i story2 actually what happen to me .
going beyond expectation .


''keep in mind that the only person to write for is

 yourself. Tell the story you most desperately want 

to read''- Susan Isaacs


bila tgok quotes nih , baru aku trfikir . apa yg aku post selama ini adalah bnda yang beri kesan dgn aku la . hahaha . tp idc la u ol nak kata apa . janji kita semua happy =D oteyyy ? 
dan apabila jari semakin selow . idea semakin hilang . hoho . so .
terpksa laa setop bloging nih kan jawabnya .

terjumpa pic nih , i loikeeee :DDD
jempol laa thousands to million time !
i do believe in KARMA .
sebab dah pernah kena once .
twice i guess .
but nvm , hhehe .



muchoflove#fyiezaamyieraa

assalamualaikum .


No comments: