BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

November 29, 2011

KUSUT otak bepikir .

err . assalamualaikum .
kali ni aku xtau mau post apa .
just a quick update la .
aku semakin kusut .
maybe hal ni kecik , 
tapi aku jak yg perbesarkan .
bukan perbesarkan .
tapi aku terlalu fikir kot .
mcm aku pernah cakap dulu .
"org putus cinta , aku pulak yang tacink"
aku mmg x sukak laa jadi begini .
aku pulak yg tpikir2 bnda nih .
smlm pun tdo awal sbb otak kusut , kepala pening .
aku xpaham maksud dia .
what did that 'thanks' stand for ?
u nak perli i ka apa ?
or are u really thankful for that ?
bila aku bingung . aku sedih .
tangkap leleh btul la .
aku sngka kn aku tough , x nanges2 dah .
tetiba air mata tumpah lagi .
pegi kelas pun kawan2 ckp "u're eyes are swollen laa"
atukuiiii . ntah laa .
sabar jea la yaa mira :)
dah orang buat begitu dgn kita .
kita buat yg terbaik jea laa .
accept the truth .
even it hurts .
be patient .
follow the flow .
one day nnt , mesti akan ok punya .
even tidak seindah dulu .
and tidak tahu bila la one day tu .
ok stop .
cukup sampai di sini .

#muchhoflove#fyiezaamyieraa

No comments: