BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

November 20, 2011

tamat hikayat .

hikayat apa yang tamat ?

hikayat kisah cinta kita berdua la sayang ku .
saya harap kau bahagia disamping si dia :)
saya sangat faham dgn keinginan kau .
kau sayang dia . bukan aku .
that's enough for me to let you go .
ok mira . be strong girl !

haha . bajet ja lebih .
semua ayat di atas adalah gurauan semata .
tiada kaitan dengan yang hidup atau pun yang sudah tiada .
sebenarnya apa yg tamat ?
ok fineee . cuti sem yang tamat .
sem dua mariiiii ! 
aku serius tidak ready untuk semua ini .
pejam celik lip lap lip lap .
aku di palam oredyy . 
pehhhh sandii .
homesick bhaii .
family holiday . 
aku pulak study sudaa :'(
poor me .

heee . ntah la . 
just pray for me yaa !
doakan aku dpt lalui sem dua dgn tenang .
ilmu senang untuk aku terima .
dan dipermudahkan segala2nya oleh-NYA .
amiiin .

juga buat semua teman2 seperjuangan .
systaa CV dan TB .
Nakama yang aku cintai :)
dearest REV .
B SEMBILAN .
kawan2 di PALAM .

do the best untuk sem dua ini .
saya tau semua dah masuk sem dua kan ?
past is past .
lupakan la sem 1 tu .
jadikan pengajaran . pengalaman .
bagi teman2 yang rasa kecewa dengan sem 1 la .
paling penting ,
jangan salahkan benda yang buat kita tersenyum sebagai sebab kegagalan kita :)
kenangan manis itu terus simpan ja ya .

sambil blogwalking tadi . 
fall in love to this song .
ohyeahhh . layan ja video bawah ni .
sedihh .




muchoflove#fyiezaamyieraa

No comments: