BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

December 11, 2011

exterema .

Np#wish you were here (Acoustic Version)

Assalamualaikum .
Ok laa anda2 semua :) sihat x ?Huhuuuu . agk lama yaa tidak hupdateee ini veloggg .Seryes saya cakap . malas . huh !Jadahnyaa aku guna perkataan saya ni . hahaha .Ok laa . stret to the point . aku penat . Sebab semalam aku pergi Times Square dgn c Asasi aka ZatieAzmi .Kami berdua jaa oo . plan nak pergi dgn deekay , maddy , aisyah , dan jugak classmate dk yg lain . tp x jadi pulakk . Sebenarnyaa tak da plan mau pergi TS pun . mau pegi Sunway Pyramid sbnrnyaa . tp dapat tau d sana TGV xda play OMBAK RINDU . jadi aku dgn Sasi pegi TS . demi muu OMBAK RINDU . hahaha . nekad x nekad ?

Sampai2 kl jak , breakfast d KL sentral . then direct pegi TS . terpisah dari Deekay and gang . then aku terus kan Journey through the whole day with Sasi . and guess what ? ini first time Sasi naik monorail tu . agak kesian gak dia , almaklumlah , mau naik monorail tuh perlukan semangat juang yg tggi huh ! ok aku tipu situ . haha . tp yg pnting kan mesti cekap mau naik ituu monorail maaa . agagak laaa kn . org ramai mau pegi TS . smpai TS ja , directly proportional pegi GSC . and I was so happy to see the OMBAK RINDU banner was still there . takut nnt xda Ombak Rindu mcm di Sunwayy kan , nasib masih ada . and that was around 11.15 am lagi la . then tgok next play jam 11.40 am . ok fineee . terus gi beli tiket . just me and sasi . DK and the gang time tuhhh xdapat di contact langsung . wuuuuuuuuu ~

Overall . mau cerita pasal Ombak Rindu tu . mungkin orang akan cakap itu adalah filem genre Romance kn ? tapi for me , itu bukan Romantik okayyyy . itu adalah KOMEDI ROMANTIK . boleh pulak dah tgah nanges2 tgok cerita tu dia buat scene lawak . memang xdanyaaa sume org punya mood sedih ruin tetiba . nak feel filem tu trus x jadi .but afterall . I can still rate ituuu movie 4.5 over 5 laaa . still mantopppp laa ! ombak rindu tuu . even byk conflict dari novel yg tak dibagi masuk dlm filem tuhh . tapi still menjadi laa . ditambah dgn pelakon yg LAWA dan KACAK belakaa kan . oh myyy . Can’t stand it tgok Aaron Aziz nanges . he made me cry a lot yesterday . not just me , I guess semua or maybe many of the woman in the cinema also cry la . memang itu sob3 sound were everywhere around inside that panggung wayang . hehehe :’( ps : aku minat gila dgn Lisa Surihani . sedih sebab bukan Lisa yg jadi watak Izzah dlm cerita tuhh .

After movie , pegi laa shopping dgn asasi . tapi lepas tuhhh call Angel . and aku pegi jumpa Angel kejap . Sedih laa x dpt jumpa lama2 sbb time tu Angel di dlm CosmoWorld.  Kami jumpa pun dibatasi dgn pagar Cosmo tuu . dia di dlm and aku di luar . rasa mau nangis jak tym tuhhh . I miss her so muchhh . yunk . nnt jumpa lagi yaaa :’) cerita kita semalam belum habis lagi laa . gantung gilaakk jumpa kau . nnti ada masa kita jalan2 lagiii .
After and after and after turun naik itu TS pegi shopping . akhirnya yg aku beli just 1 baju jak . niat mau beli purse , beg and shoes. Finally yg dibeli baju , attuyaiiii . external hard disc pun belum beli lagi . xpa laa . nnt la beli sekali dgn Deekay dgn c Budak . sama2 kita beli nnt ya2 ? lepas tu baru lunch . di Subway . lunch kah jgk tu jam 4.30 ? haha . minum ptg la kot . after that aku dgn Asasi balik dulu . jd bpisah dgn dk and kwn2 nya . nak dijadikan cerita , time mau balik tuhh , time naik escalator tu kan . ada pacik tu tegur aku dgn Sasi . and he stare at us like something2 is wrong . and so so laaa kn . dia ckp ''y don’t u talk to me instead of her?’’ opsiiii . aku rasa pacik tu pikir kami lesbian . hanya senyuman jak yg aku mampu bagi  untuk pacik . hehe .
Smpai di KL sentral . tggu Fahim . dia dari MidValley . tapi mau balik sm2 . sbb dia mau spen mkn KFC . bukan aku laa , tp c Sasi . tggu punyaa tgu itu bus , ndkda , rupanya tukar tempat tggu bus sudaa . apa ndknyaaa , trnmpk u80 jak time tuhh . smua budak PAlam berlari kejar bus tuhh . ok aku kemarin berMARATHON dgn HIGH HEELS . HAHAHAH . nasib jak tak terpeleot *terseliuh* kaki ku time tuhh .

Then the extreme part of the whole day . semua orang sedia maklum . bas pada waktu malam ke Puncak Alam adalah terbaekkkk punyaaa . memang manusia2 sekalian di dalam bas itu akan menjdai ikan sardine . and after all . itu lah yg terjadi semalam . memang bas tu penuh gila2 . tapi rasanya semua budak puncak alam were used to it . normal la tu babe . kn2 ?

Rasanya itu jak la . taktau laa mau cerita apa lagi . boring jugak kalau mau cerita pasal benda2 di puncak alam jak kn . so aku happy la semalam . even duit byk melayang pergi makan2 kan . xpa laa . at least dpat menyerikan hidup ku yang kian suram sejak kebelakangan ini . and yesss . here I want to say thank you to those who had brighten my day yesterday . lama rasanya x senyum and gelak macam tu . so aku boleh conclude sini , yang tiap apa yang kita buat tu , buat la dgn se’enjoy’ enjoy nyaa . hahha . masalah problem betul la aku punya grammar tatabahasa ni . sory la . aku ni memang perosak language aka bahasa destroyer . ntah btul ke x ayat tuhh ? who cares anyway . hahaha . 



movie of the year . bagi aku laa :)


angel . miss her :')

lunch aku . steak cheese yummyyyyy :)
aku dan sasi . credit to photgrapher : Fahim ;p


hari ni aku baru sedar . first time jalan dari palam tanpa nakama2 ku . aku rindu mereka . jadi aku masukkan la jugak gambar kami before nih . di Times Square jugak . and di KLCC . ok fine . aku rindu kamu . sayang kamu ketat2 . laju2 . gila2 . semua la . my day kalau jalan2 tanpa kamu semua was so imperfect . lain kali kita jalan sama2 . mesti yaa nakama2 kuu ?


aku rindu jalan dgn orang2 ini .
terlalu rindu dgn mereka :')

nakama . i love you all :')
from left : zam , deekay , ariez , pojiek , mare' , farahin .
ujer tym ni xda sbb trpksa balek Shah Alam .



itu jak kot . jumpa lagi di lain entry .

jaga diri hiasi peribadi .

muchoflove#fyiezaamyieraa

assalamualaikum .


np#Beribu Sesalan

No comments: