BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

December 1, 2011

december tiba . 3 bulan lagi .

ok . dah masuk bulan 12 .
otak masih kusut .
serabuuuuuuut .
ok xmau laa serabut2 nih .
xlama lagi la habis asasi nih .
xsedar .
aku mula bpkir , aku mau jadi apa nnt?
i mean cita2 laa . 
seriously , aku xda cita2 lagi .
fuhhh -.-' ! 
susah laa . tatau mau smbung apa untk dgree .
ingt pulak ibu pernah cakap 
'drpd 3++ , dptkn 4'
'kalau xminat medic jgn la pkir mau amik medic,nnt xbole carry'
tears fall . penyesalan sem satuu .
tapi xda guna laa suda kan .
keep moving forward .
sumtym aku kagum dgn sum1 yg ada azam tggi :)
aku kagum dgn tahap keazaman nya untk berjaya tuh .
xtrganggu dek anasir2 luar .
jeles la , dia ada cita2 jelas .
utamakn family .
main2 jgk .
tp pandaiiii .
why there are such people like that arh ? 
ok . bila difikirkn , itu smua dari diri kita jgk kn ?
setting niat bagus2 .
and yg paling penting selalu mintak tlg dgn Allah .
insyaAllah nnt Allah tolong kita .
:)

jaga diri hiasi peribadi .



No comments: